Stage6 R/T BIG BORE 95ccm henger.
Ismert, hogy minden szempontból a rekordot a Stage6 R/T 70ccm henger tartja. Ez a 95ccm-es változat elképesztő teljesítményt ígér és új rekordot a Big Bore kategóriában! Sajnos más tuning alkatrész gyártóknál a "Big Bore" egyszerűen azt jelenti, hogy a henger furata nagyobb. A Stage6 újratervezett kipufogójával és a henger áthelyezett portaival képes felvenni a versenyt a high-end kategória többi Big Bore méretű hengerével. A henger furat 10%-kal növelve lett, így most már 52mm-es. Kombinálva a csaknem 5mm-el hosszabb lökettel, kapunk egy igazán nyomatékos és kellemes fordulatszámon (12.600 RPM) dolgozó hengert. A henger alapból egy meglehetősen szelíd port időzítéssel rendelkezik, így alkalmas mindenféle verseny sorozatra és más célra is. Kijelenthetjük, hogy ez egy ideális kiindulópont tuning szempontjából.
A Stage6-nál a szabadalmaztatott moduláris építési elvet tartották szem előtt, ezzel biztosítva azt, hogy a hengert lehet használni sok motorgyártó esetében. Egy Viton O-gyűrű gondoskodik a felületek közötti tömítettségről. Így a tömítő felületek unalmas tisztogatása és a tömítések cseréje már nem szükséges. Miután az adapter lemez fel van szerelve és beállítottuk a tömítéseket, nincs szükség azok cseréjére a későbbiekben. A CNC-mart adapter lemez van először felcsavarozva a motorblokkhoz. Ehhez csatlakozik a henger csavarokkal. A rendszer felszereléséhez nincsen szükség a már megszokott hosszú tőcsavarokhoz, melyek a szereléskor sok problémát okoztak a szerelőknek. Így, akár olyan robogókra is felrakható, ahol a hely jóval szűkösebb. A hengerre 5 ponton belső hengerfej (égéstér) van csavarozva. Erre kerül a külső hengerfej. A hengert termikusan stabilizált furatokon keresztül hűti a folyadék. Ez a megoldás küszöböli ki a kritikus hűtési pontokat, melyek a dugattyú sérüléséhez vezetnének. A speciális réteggel bevont Vertex dugattyú rövidebb bejáratási időszakok garantál, valamint kevésbé érzékeny az esetleges beállítási hibákra. A henger dobozában megtalálható az R/T kipufogó rendszer felszereléséhez szükséges adapter és a szerelési útmutató is.
Figyelem! Annak érdekében, hogy a hengert fel lehessen szerelni a motorblokkra, a furatnál meg kell nyitni a felületet 58.40mm méretűre. Abban az esetben, ha a hengerszetthez szükség van alkatrészekre, akkor a sérülések és meghibásodások elkerülése érdekében kérjük, hogy csak Stage6 pótalkatrészeket használjon. Ennek elmulasztása helyrehozhatatlan kárt okozhat! A hengert kizárólag azzal az R/T főtengellyel együtt lehet használni, melynek 90mm-es a hajtókara, 44mm a lökete, és 14mm-es a hajtókar szeme.
Csakis tapasztalt, a tuningban jártas szakembereknek ajánljuk!
Vízhűtéses piaggio blokkokhoz.