Tippek, ötletek, leírások az otthoni robogó és motor szereléshez
A motorgumi felszerelése utáni, nagyon fontos művelet a centírozás.
Egyszerű, nagyszerű és pontos módszer.
A gravitáció segítségével működik.
A tavaszi szezon kezdéshez egy kis segítség: 13 pontos ellenörző lista, a biztonságos és üzembiztos robogózáshoz.
A leggyakoribb variátor hibákat összegyűjtöttük, javítási tippekkel és megoldásokkal, hogy minél gyorsabban és egyszerűbben legyen a robogó szerelhető.
A variátor felel a robogókban az erő átviteléért és az egyenletes gyorsulásért a “fokozat mentes váltásért”.
Ha nincs megfelelően beállítva és megfelelő állapotban, akkor ez teljesítmény vesztéssel és élettartam rövidüléssel járhat. A szerkezetet ismerhetjük még CVT, CVT váltó, varióváltó, fokozatmentes váltó, PIV hajtás néven is.
A minden napi motorozás és használat során a fényszóró belülről poros, szennyezett lehet. Érdmes kitisztítani, hogy megmaradjon a világítótest fényereje és újra szép is legyen.
Milyen töltővel lehet, kell az akkut tölteni? Töltő nélkül is lehet tölteni?
Savat, vizet szabad, vagy kell hozzátölteni?
Ha lemerült még fel lehet tölteni?
Minden kérdésre megvan a választ itt!
Mi van egy robogó és motor akku csomagolásában?
Hogy kell elkészíteni, ha még nincs felsavazva?
A robogó akkumulátorok elkészítése és készretöltése rendkivűl kényes folyamat és meghatározza az akku élettartamát, ezért nagyon fontos művelet!
A robogó szerelés egyik legkényesebb pontja, ha a motorhoz és a dugattyúhoz is hozzá kell nyúlni.
A kétütemű motorok nagy része két gyűrűs dugattyúval van szerelve, nagyon fontos művelet a gyűrűk felhelyezése és a helyes sorrend megállapítása.
Pontos leírással és videóval segítünk!
Egyre több elektromos kétkerekű kapható, nagyon gyakran "karbantartás mentes" jelzővel ellátva.
Minden járműnek szüksége van karbantartásra, még az elektromosnak is. Igaz jóval kevesebbre és kisebb költséggel megoldható.
A karbantartást azért fontos megcsinálni, hogy a jármű élettartama több legyen és biztonságosan lehessen közlekedni vele.