Rézkosaras főtengelycsapágyak az alábbi modellekhez alkalmasak:
Bal és jobb oldali főtengely (két darab szükséges):
- Puch 2-sebességes kézi váltós Z50
- 3-sebességes kézi és lábváltós modellek (kivéve MC és VZ R motorral)
- 4-sebességes lábváltós modellek
Bal oldali főtengely (1 darab szükséges):
- Puch Maxi 2-sebességes automata ZA50
- X30 automata ZA50
- Belső átmérő (mm): 17
- Külső átmérő (mm): 40
- Vastagság / mélység (mm): 10
- Kivitel: rézkosárral
Az alábbi típusokhoz használható az alkatrész:
- Puch-Condor Enduro 50 48,8 ccm 2T AC 4-Gang 1978-
- Puch-DS 50 48,8 ccm 1-Zyl. 2T, Gebläsekühlung (VS50) 1,5 PS 3-Gang Drehgriff 40 km/h 1959-1981
- Puch-MV 50 48.8 ccm 1-cyl. 2T, fan-cooled 1.5 hp 2-speed manual transmission 40 km/h 1966-1982
- Puch-Maxi (Z50) 48,8 ccm 1-Zyl. 2T, luftgekühlt 1,5 PS 2-Gang 40 km/h 1978–
- Puch-Maxi 48.8 ccm 1-cyl. 2T, air-cooled 1.5 hp 1-speed automatic (from 1978: 2-speed) 25 / 40 km/h 1969-1987
- Puch-Maxi L2A 48,8 ccm 2T AC 2-Gang Automatik (ZA50) left hand rotation 1969-1995
- Puch-Monza / M50 Sport 48.8 ccm 1-cyl. 2T, air-cooled 2.6 hp 4-speed foot-operated gearbox (later 5- to 6-speed) 40 km/h (open 60 km/
- Puch-VS 50 "Colibri" 48.8 ccm 1-cyl. 2T, fan-cooled 2.0 hp 2-speed (later 3-speed) manual transmission 40 km/h 1956-1962
- Puch-VZ 50 "Dakota" 48.8 ccm 1-cyl. 2T, fan-cooled 2.0 hp 3-speed pedal shift 40 km/h 1965-1981
- Puch-X 30 (Switzerland) 48.8 ccm 1-cyl. 2T 1.5 hp 1- or 2-speed (partly automatic) 30 km/h 1972-1987
- Puch-X 30 (ZA50) 48,8 ccm 1-Zyl. 2T 1,5 PS Automatik 30 km/h 1972–1987